lördag 28 september 2013

Bloglovin

Jag vet inte vad jag ska säga, det hela kommer så... plötsligt.
Jag förstår, men du kan väll överväga det?
Överväga? jo men självklart, jag vill verkligen, jag vill men...
Men vadå?
Men det känns bara så snart, är vi verkligen redo för det här? vad kommer folk säga?
Om vi inte är redo nu, när skulle vi då bli det? Kom igen nu Jessie, det är 2010-talet, jag tänker inte låta dig göra samma misstag som förra gången och vänta för länge.
Men det var skillnad! 
Om du väntar längre kommer det inte bli någon.. 
...Okej då
Menar du det?
Ja
Wow, trodde det skulle ta längre tid att övertala dig, det här är trots allt en rätt så ny relation.
Vill du att jag ska ändra mig eller?
Nej nej absolut inte, jag säger bara...
Då så, nu kör vi!

Förlåt allihopa, jag var bara tvungen att diskutera ärendet med min blogg innan jag bestämde mig men nu så. Jag och bloggen hittar ni hädan efter på bloglovin där du kan stalka oss hur mycket du vill. Vi finns redan på Google+ men om jag ska vara ärlig så fattar jag inte vad det innebär, men bloglovin, där förstår jag precis. Om ni ser förresten min vän där (följar knappen bredvid bloggen) rape him like it's no tomorrow! 
Följ min blogg med Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar