lördag 28 september 2013

Ny läsare? TITTA HIT

Jag har en liten fråga till alla er läsare där ute, eller ja, du behöver inte vara en läsare men alla som någonsin har klickat in på bloggen, here it goes!

Hur hittade du hit? 

Du kanske tycker att det är en konstig fråga men jag är uppriktigt nyfiken, hur hittade just du hit? Klickade du bara runt och råkade komma in på bloggen? Var det en vän som tipsade dig eller såg du kanske ett inlägg på Facebook? Var du inne på en blogg som länkat mig måntro, eller var det kanske en fråga på ask som du blev nyfiken på? Eller var det en kommentar på en annan blogg som fick dig att vilja veta mer? Kommentera gärna hur just du hittade hit, tar bara några sekunder att göra och det skulle vara rolig att se hur bloggen sprids. Det behöver absolut inte vara på något av de sätten jag räkna upp, Tack på förhand.

ps. det är ALDRIG för sent att kommentera, även om det så är mars 2034.  

6 kommentarer:

  1. Jag hittade hit av att det var någon som tipsade om din blogg på ask :) jag gillar ditt sätt att skriva :D

    SvaraRadera
  2. Du skrev en kommentar på min blogg så jag bestämde mig för att kolla in stället ;)

    SvaraRadera
  3. Det var en som tipsade om din blogg på ask, så jag tänkte -varför inte?

    SvaraRadera
  4. Jag hittade en handskriven lapp i en bok jag köpte på bokia med adressen till din blogg på...

    SvaraRadera
  5. en person hade skrivit på min kompis ask att man skulle kolla din blogg, så på så sätt hittade jag hit :)

    SvaraRadera