fredag 27 september 2013

Jag, Ich, Me, Moi osv

Tänkte att det var på tiden att jag berättade lite om mig själv. Alltså jag menar, jag har ju liksom lagt upp hela TVÅ inlägg. Det är ju nästan så jag börjar bli rutinerad bloggerska... okej kanske inte riktigt men i alla fall.

Hmm, ja du, vart ska man börja? Jag skulle ju förstås kunna börja med att lägga upp en bild så ni får ett ansikte på personen bakom skärmen men vad är det då för spänningen? Personligen föredrar jag att ni bildar er en egen uppfattning om mig, utan bild, för jag vill inte bli ihågkommen för mitt ansikte, utan snarare för mina ord. Wow, det där blev näääästan lite poetiskt, lite smått kanske. Vi tar det igen... för jag vill inte bli ihågkommen för mitt ansikte, utan snarare för mina ord... mina ord... mina ord... (eko) Okej nu blev det hela bara patetiskt... Hur-som-helst, en bild kommer kanske upp längre fram.

Tillbaka till saken. Jag är en tjej på 16 år och som gillar att spela fotboll och Ja, det där var väll typ allt? Medan du smälter all den informationen kan du få njuta av den här bilden. Jag kallar den: Katten


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar