fredag 27 september 2013

Min drömkille

Guuuuuud vad jag vill ha en pojkvän. En sån där riktigt gullig och romantisk en. Han ska vara lång, ha brunt hår och djupt gröna ögon. Han ska vara sportig och magrutor är ett absolut MÅSTE!! Han ska även vara lätt att snacka med och ha bra humor. Han får aldrig vara sur av sig och ska alltid lyssna uppmärksamt på det jag säger, för om han någon gång skulle dryga mot mig skulle jag göra slut på direkten. Usch för dryga människor! Han ska alltid sätta mig först och under mina PMS-utbrott ska han komma med godis och hålla mig i handen och bara vara sådär allmänt gullig (oavsätt hur bitchig jag är under dessa utbrott). Han får inte vara någon som tittar in tjejers rumpor när de går förbi, usch vilket äckel han skulle vara då! FY, börjar nästan rysa lite smått.

Låter det som rimliga krav? Okej, vänta. Han måste se ut som en riktigt sexig underklädsmodell också, glömde visst bort det av bara farten. Känns som om jag glömt något mer. Hmm, jag börjar nog om istället, såg att jag skrivit lite fler fel..

Jag skulle väldigt gärna vilja ha en pojkvän, men jag vill ännu mer ha ett förållande. Ett förhållande där utseende inte spelar någon som helst roll. Vi kan vara korta, långa, smala eller tjocka. Det vore roligt om vi typ hade samma humor och han respekterar att jag gillar att prata mycket. Ett förhållande där det inte spelar någon roll om vi båda är lite små sura då och då, så länge den andra kämpar för att få den andra att le.

Jag vill ha en kille som VILL umgås med mig, som VILL ha mig, som gillar mig för den jag är. Jag vill ha en kille som bryr sig. Det är mina enda krav, de ända jag begär. Jag värderar en konversation som bara flyter på, utan hinder, med en opoppis kille mycket mer än en konversation med stapplande meningar och ord som svar med skolans hottie.

Ja, jag vill ha en kille, väldigt gärna just nu. Men det kommer inte få mig att hoppa in i ett dåligt förhållande.. eller jag hoppas i alla fall inte det. Ibland styr mitt hjärta över hjärnan, jag är inte perfekt, vilket jag inte vill att min kille heller ska vara. Fatta tråkigt.  

6 kommentarer:

  1. första kommentaren av mig/noha ;)

    SvaraRadera
  2. Lillekiizz ( från ask )28 september 2013 kl. 02:06

    Fortsätt kämpa, du hittar honom tillslut :)

    SvaraRadera
  3. En perfekt människa vore nog väldigt tråkig att vara tillsammans med. Det är ju de där små speciella egenskaperna som gör någon intressant :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis! Och det är när man ser de små speciella egenskaperna som man vet att personen betyder något för en :)

      Radera
    2. En på ask tipsade om detta inlägg, hon sa att det var väldigt bra. Jag tänkte att, jaja hon är en vanlig bloggerska som beskriver de vanliga. Men sen när jag läste, insåg jag att du är otroligt duktig på att skriva och jag kan säga att den här bloggen kommer jag sprida. Du skriver jättebra saker! Är glad att just jag blev tipsad om din blogg. :)

      Radera
    3. Tack vad glad jag blir, tror inte du fattar hur mycket det värmer när man får en sådan kommentar :) Mycket kärlek till dig underbara människa :*

      Radera