torsdag 26 september 2013

Halli Hallå

Trevligt att du kunde komma, var inte säker på om du fått min inbjudan men du verkar ha hittade hit i alla fall, alltid något. Gick resan bra förresten? inga förhinder eller så? toppen! Välkommen ska du vara i alla fall. Välkommen till min blogg. 

"Din blogg?!" tänker du nu. Hmm... ja, jag var kanske lite otydlig i inbjudan om vad de hela gällde men vad skulle jag annars gjort liksom? att öppna med "kolla in min blogg *-*" kändes inte som någon bra öppningsreplik, snarare en nygammal klyscha. jaja, du är ju här nu, ingen skada skedd! 

Jag må säga att de känns skönt att sitta här bakom skärmen igen, det var ett tag sedan sist. Som tankarna har malt i skallen på mig på senare tid så kan det här verkligen göra mig gott. Vi kanske båda vinner något på det hela eller vad säger du? okej, vi förlorar nog bara tid, menmen. 

Sitter just nu i skolan framför en dator ändå från stenåldern. Varje gång man ska logga in är det som lottodragning där att lyckas är högsta vinsten. För du förstår, man kommer ofta inte in alls. Särskilt inte på de bärbara datorerna, jag vet inte hur många gånger jag måste byta dator per lektion för att det inte funkar. Men nu har jag kommit in i alla fall. Ja, bättre upp, jag har varit inne i 3 timmar i sträck. Klockan är nämligen 18.27 och skolan har stängt för länge sedan. Passar uttrycket YOLO in här? knappast troligt. Man får nämligen stanna kvar här fram till klockan 8 om man vill för att plugga. Det här är kanske inte direkt plugg men schhh, du säger inget va? Det resulterade i alla fall med att jag startade den här bloggen, om DET ärr positivt eller negativt is up to you. 

Tiden för publicering är och lär för alltid vara helt fucked-up, tänkte jag kunde säga det redan nu. Hare!

1 kommentar:

  1. Lillekiizz ( från ask )28 september 2013 kl. 02:07

    Fortsätt skriva såhär bra på bloggen så kommer de gå bra :D

    SvaraRadera