tisdag 3 december 2013

Fett Happy

Är så sjukt happy just nu, allt är bara så bra. (nu tänker jag gå emot hur jag skrivit tidigare och kosta på mig en smily mitt bland alla text) -> :D (det funkade ju rätt så bra) Jag har visserligen en analys som ska in om 2 dagar som jag inte ens har börjat på men helt ärligt så skiter jag i den, det är morgondagens bekymmer. Ikväll, inatt är jag lycklig.

Anledningen till att jag är så fett happy är svårt att sätt ord på, bland annat så var festen en tydlig succé för mitt nya umgänge, jag ses inte som en tönt och en av killarna i umgås med älskar "vattnings" Jessie. Sen så känner jag att jag verkligen kommit närmare en av de andra killarna vi umgås med, han behövde prata ut och han valde mig att prata med. Det. Det kändes enormt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar