tisdag 26 november 2013

Fest? pest?

Vill börja med att säga att jag döpte inlägget innan jag nu skriver det… stor miss redan i början så vet inte riktigt hur det här ska gå. Menmen, *dramatisk musik* life goes on!

I helgen är det en gymnasiefest i staden jag bor i, vi har egentligen redan haft två sen vi börja, varav en var förra veckan, men nu iaf så är det en till. Jag ska gå.

Brb… jag ska bara smaka på orden lite… jag-ska-gå. Så…

Confession time… jag har aldrig festat förut, never ever. Jag har inte varit i de rätta kretsarna så att säga, för hallå? tänk dig lilla plugg mig med mina kompisar så som jag var förut, skulle du kunna se oss "dricka vatten"? nej tänkte väll de! Så alla partyprissar därute, hoppas ni inte dömer mig… och till alla hemmasittanre där ute… hoppas ni inte dömer mig nu.

Jag har aldrig tyckt det har varit nödvändigt att dricka (vatten), nej, jag har tvärtemot tyckt att det varit heeeelt fel. Men jag har förändrats, och för att fullborda den förändringen känns det som om jag måste dricka (massa vatten), bara för att veta vad jag gått miste om så att säga. Så att jag veeeet att det är totalt onödigt eller så att jag kan påbörja något jag redan missat så mycket av… jag gissar på alternativ 1.

Nu har kanske era hjärnor börjat lägga ihop två och två, och ni tänker nu "Gymnasiefest? brukar inte de vara vattenfria? Haha jävla noob, vad leker du?" Jooo, jag vet, men inte sjutton dricker man under de där gymnasiefesterna anyway right? Min lite mer erfarna nya vän har iaf en plan, eller plan och plan, vi ska förfesta med vatten hemma hos någon innan vi drar dit, på så sätt hinner vi bli av med allt vatten tills innan vi ska hem vid typ 3 am. Kanske inte världens bästa plan menmen worth a try right?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar